Reklamní spoty budou lákat k návštěvě Česka

Česká republika bude mít na evropských satelitních televizích první reklamu, která bude lákat turisty. Rozsáhlá kampaň začíná tuto neděli a skončí v květnu. Vysílat ji bude téměř 1500krát pět celosvětových televizí ve svém evropském vysílání.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Karlův most a Pražský hrad

Karlův most a Pražský hrad | Foto: Jan Rosenauer

Výroba spotů a nákup reklamních časů na televizních stanicích CNN, BBC, Discovery, National Geographic a Eurosport stála 30 milionů korun. Prostředky poskytlo ministerstvo pro místní rozvoj. Šéf resortu Pavel Němec Radiožurnálu řekl, že ihned po skončení kampaně provedou výzkum, zda se Česko dostalo díky spotům více do povědomí cizinců.

Ministr by byl rád, aby podobná kampaň pokračovala i budoucnu. "Tuto formu kampaně dávno před námi využívala většina evropských zemí a my jsme se pouze poučili z toho, co už ve světě existuje, a s lítostí jsme konstatovali, že jsme měli začít dávno, někdy před pěti sedmi lety."

Dva půlminutové spoty se budou vysílat až do 20. května a cílovou skupinou jsou podle ředitele české centrály cestovního ruchu Davida Gladiše vzdělaní bohatší lidé, kteří rádi cestují. "Cílem té reklamní kampaně je představit dovolenou v České republice jako klidnou a pohodovou dovolenou, protože to je přesně to, co turisté, kteří k nám přijíždějí, žádají."

Marika Táborská, Alžběta Havlová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme