Obchody lákají zákazníky na výrazné slevy

V plném proudu jsou v těchto dnech letní slevy a výprodeje. Obchodníci se tak snaží zbavit sezónního zboží, které po prázdninách nahradí podzimní sortiment. I u slev by si ale zákazníci měli dávat pozor.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Sleva

Sleva | Foto: Marián Vojtek

I přes letní počasí a prázdninovou náladu je v některých obchodech v těchto dnech pěkně rušno. Zákazníky totiž lákají na velké slevy, někdy až 70 procent. Na odbyt jde proto třeba sportovní výbava, ale hlavně oblečení.

O zákazníky nemají proto obchodníci rozhodně nouzi. "Převážně máme slevy 50 procent na všechno. Lidé chodí dost, taky se tím zvedly tržby, takže pro nás je to v plusu," říká prodavačka v jednom z velkých obchodních center v Praze.

Podle Sdružení obrany spotřebitelů by ale měli být zákazníci při výprodejích opatrní. Ne vždy totiž obchodníci slevu správně uvedou. Nemusí být tedy například jasné, jestli je cena teprve před slevou nebo už po ní. V řadě případů se pak také stává, že sleva není správně vypočítaná nebo že se míchá zlevněné zboží s tím za normální ceny. Případné problémy by měl zákazník řešit přímo v obchodě.

Veronika Malá Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme