Jak využívá politický marketing poznatků z reklamy?

V Centru současného umění DOX v pražských Holešovicích se bude večer diskutovat o tom, jak marketing politických stran využívá poznatků z reklamy.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Billboard Evropského parlamentu zve k červnovým volbám

Billboard Evropského parlamentu zve k červnovým volbám | Foto: Fotoservis Evropského parlamentu

Diskutující proberou, které podobné postupy a technologie se objevují jak v komerční komunikaci, tak v komunikaci politické.

Přehrát

00:00 / 00:00

O marketingu hovořil Zdeněk Strnad na Rádiu Česko

"Politický marketing, tak jako kterýkoli marketing, má za cíl dostat zprávu o produktu - v případě komerčního marketingu je to jakýkoli výrobek, v případě politiky jsou to ideje - k cílové skupině uživatelů," řekl v rozhovoru pro Rádio Česko moderátor večerní diskuse v Centru současného umění Zdeněk Strnad, vedoucí marketingové rubriky časopisu Strategie.

"V případě klasického marketingu je to široká veřejnost a v případě politických stran je to většinou vyprofilovaná cílová skupina. Metody a postupy jsou z technologického hlediska úplně stejné."

Marika Táborská, Ondřej Černý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme