Češi utratili za letní dovolenou rekordní částku na slevových portálech

Čeští zákazníci utratili na tuzemských slevových portálech za letní dovolené rekordních 180 milionů korun. Vyplývá to ze statistik slevového agregátoru Slevín.cz, který monitoruje nabídku tuzemských slevových portálů.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

pláž

pláž | Foto: Hana Hikelová

Celkem se na slevových portálech letos v hlavní sezoně prodalo přes 78 tisíc zájezdů, z toho přibližně dvě třetiny připadly na Česko a Slovensko, třetina na zahraničí.

Systém hromadných slev funguje tak, že ke snížení ceny dojde poté, co si produkt zakoupí stanovený počet zákazníků. Lidé získají výrazné slevy a podnikatelé zase zaplní volné kapacity svých služeb nebo prodají zboží starších kolekcí.

Přehrát

00:00 / 00:00

Proč roste obliba nákupů dovolených na slevových portálech, vysvětlil ve Světě o deváté Michal Hlivka, odborník na online marketing

Podle Michala Hlivky, odborníka na online marketing, jsou zájezdy obecně na internetu velmi populární.

„Zákazník získá v podstatě stejné informace jako v kamenné pobočce a navíc se ještě může dozvědět v diskusích zážitky ostatních s daným zájezdem.“

„A dále ještě musíme připomenout ekonomickou situaci, kdy většina Čechů se snaží šetřit, kde se dá, proto vyhledávají co nejlevnější možnost trávení volného času,“ připomněl Hlivka ve Světě o deváté.

Za kvalitu zájezdů nabízených na slevových portálech podle něj ručí cestovní kancelář, která zájezd nabízí.

„A čím dál více slevomatů se snaží pojišťovat proti případným špatným dodavatelům, takže si myslím, že kvalita je srovnatelná s jakýmkoli jiným last minutem nebo jiným nákupem na internetu,“ poznamenal.

Přibližně 60 procent nákupů na slevomatech podle něj obecně připadá na ženy, 40 procent na muže. Nakupující jsou nejčastěji z věkové kategorie 25 až 40 let, odhaduje Michal Hlivka.

Vladimír Kroc, mta Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme