Axel Springer zřejmě nebude mít TV ProSieben/Sat.1

Mediální gigant Axel Springer zřejmě televizní koncern ProSieben/Sat.1 nepřevezme. Proti akvizici se postavila Německá komise pro kontrolu mediálního trhu.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

kamera ve studiu

Šestičlenná expertní mediální komise si myslí, že by vydavatelství Axel Springer plánovaným převzetím společnosti ProSiebenSat.1 Media, získalo příliš velkou informační moc.

Spolkový monopolní úřad v Bonnu, který musí akvizici také posvětit, už minulý týden vydavatelství oznámil své předběžné negativní stanovisko. Mediální experti z řad sociálních demokratů a Zelených už rozhodnutí komise přivítali.

Verdikt ještě mohou dvou třetinovou většinou hlasů zvrátit ředitelé Spolkových mediálních rad. Ti mají o případu jednat v pátek. Axel Springer na německém trhu vydává deníky Die Welt a bulvární Bild.

Milan Kopp, Jiří Hošek Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme