Beckham v Paris Saint Germain je pro katarské majitele především obchodní značkou

Jak rozšířit obchodní značku do celého světa? Koupí klubu v nejkrásnější světové metropoli, získáním několika sportovních hvězd a také angažováním velvyslance, který bude propagovat značku. To je strategie katarských šejků, která funguje. Nejlepším velvyslancem, jaký byl na trhu k mání, a tedy i novou posilou fotbalového klubu Paris Saint Germain se stal Angličan David Beckham.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

David Beckham s dresem svého nového klubu Paris St. Germain | Zdroj: Reuters

„Pracovali jsme na naší dohodě dlouho a teď se to konečně podařilo, budu tady sám, žena zůstane s dětmi v Londýně, protože děti musí chodit do školy, ale těším se na tu zkušenost a nové mužstvo,“ prohlásil David Beckham po podpisu smlouvy a tiskové konferenci.

Tato fotbalová ikona je pro katarské šejky klíčovým nástrojem k cestě na asijské trhy, právě tam pomůže Beckham upevnit značce její renomé. A pomůže získávat kontrakty na přenosy z francouzské ligy, soutěže, která dosud postrádala pro svět atraktivitu. Fotbaloví příznivci Paris Saint Germain jsou z příchodu Beckhama nadšeni.

Přehrát

00:00 / 00:00

O významu nového angažmá Davida Beckhama informoval zahraniční zpravodaj Jan Šmíd

„Myslím, že přinese velkou zkušenost a může být příkladem pro mladé, i když zůstane na lavičce. Nebo naopak, když uvidí, že tak slavný hráč se dokáže vyrovnat s tím, že je náhradníkem, tak to pro ně bude něco znamenat. Týmu určitě pomůže,“ tvrdí jeden z dlouholetých fandů pařížského klubu a ani on nepochybuje o tom, že angažmá Beckhama výrazně přesahuje hranice sportu.

„Beckham je ikona. Myslím, že je známý na všech kontinentech, v Číně, ve Spojených státech, na Blízkém východě, takže značka PSG stoupne, z hlediska obchodu je to úžasný přínos. Paris Saint Germain s ním bude úplně jiným klubem, především kvůli té image, kterou mu přinese,“ dodává.

Fotbalista dá svůj pětiměsíční plat na charitu, ale bude mít procenta z prodeje svých dresů. A ty půjdou zejména v Asii rychle na odbyt.

Jan Šmíd, kko Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme