Britové nejsou spokojení s bankovními službami

Britské banky jsou pranýřovány svými zákazníky. Finanční ústavy jsou zavaleny stížnostmi zákazníků, denně jich totiž dostávají až sedm tisíc. Nejhůř je na tom banka Lloyds.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nefunkční bankomat

Nefunkční bankomat | Foto: Jan Rosenauer

„Nejčastějším předmětem stížností zákazníků jsou špatné služby. Banky v posledních šesti měsících obdržely 1 300 000 stížnosti na své služby. Jsou to stížnosti například na špatné rady nebo na to, že jim byly prodány nesprávné produkty. V některých odvětvích bankovních služeb, jako jsou hypotéky, dostalo špatnou radu až 70 procent zákazníků. Nutno zdůraznit že jde o procenta z těch, kteří si stěžovali,“ říká spolupracovník Českého rozhlasu ve velké Británii Milan Kocourek.

Přehrát

00:00 / 00:00

O nespokojenosti Britů s britskými bankami mluvil na Radiožurnálu londýnský spolupracovník Českého rozhlasu Milan Kocourek

Zprávu o stížnostech na britské banky připravil Úřad pro finanční služby, který dohlíží na londýnskou City.

V prohlášení banky Lloyds, který v posledním půlroce dostala přes 280 000 stížností, tedy nejvíce ze všech, se píše, že je největší britskou bankou a proto je statisticky možné očekávat nejvíce stížností. Banka na svoji obhajobu uvádí, že stížnosti přišly od necelého jednoho procenta z celkového počtu třiceti milionů zákazníků, které banka má.

Milan Kocourek, Jan Piroch Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme