Britské obchodní řetězce uzavřely dohodu o férových cenách potravin a klamavé reklamě

Osm hlavních řetězců nabízejících potraviny v Británii se zavázalo k tomu, že jejich slevy a speciální nabídky nebudou klamat zákazníka. Experti jsou k této dohodě skeptičtí.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Britské obchodní řetězce se domluvily na férových cenách

Britské obchodní řetězce se domluvily na férových cenách | Zdroj: Reuters

Kritici si myslí, že řetězce jen pokrytecky reagují na řízení, které s nimi vede Úřad pro férové obchodování (OFT).

Existuje podezření, že firmy uměle „nafukují" ceny, aby pozdější slevy vypadaly přitažlivěji.

Tesco, Sainsbury's, Lidl, Morrisons, Marks and Spencer, Waitrose, Co-op a Aldi se teď dohodly na balíčku základních pravidel, která chtějí dodržovat.

Například slevové akce potrvají stejnou nebo kratší dobu, než po jakou byl výrobek nabízený za vyšší cenu.

Produkty s označením „lepší hodnota" nebo „větší balení," musejí mít ve stejném obchodě srovnatelnou konkurenci.

Jiří Hošek Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme