Česká obchodní inspekce zveřejní výsledky kontrol předváděcích akcí

Prodejní předváděcí akce jsou v hledáčku kontrolorů. Česká obchodní inspekce dnes zveřejní výsledky posledních kontrol za uplynulé pololetí.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Předváděcí akce pro důchodce (ilustrační foto)

Předváděcí akce pro důchodce (ilustrační foto) | Foto: Český rozhlas

Mluvčí inspekce Denis Gaidoš vysvětlil, proč se zaměřili právě na tento způsob prodeje:

„Je to segment, kdy podnikatelé oslovují nejvíce zranitelné spotřebitele. Zaměřují se v 99 procentech na seniory. A postupy šmejdů, nebo-li většiny podnikatelů, kteří se věnují předváděcím akcím, jsou opravdu nevybíravé, agresivní, klamavé."

Přehrát

00:00 / 00:00

Kontroly předváděcích akcí přiblížil mluvčí ČOI Denis Gaidoš

"Zneužívají toho, že senioři jsou například sami. Vyvíjejí na ně nátlak.“

Denis Gaidoš také připomněl, jaké pokuty může inspekce provinilcům uložit.

„Každá sankce, kterou ČOI uděluje, se odvíjí samozřejmě od míry prohřešení. Nejvyšší letošní pokuta byla zatím ve výši 2 milionů pro společnost 1. Česká Reklamní s.r.o.“

Předváděcí akce pro důchodce (ilustrační foto) | Foto: Český rozhlas

Jitka Hanžlová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme