České dráhy údajně utrácejí za marketing více, než přiznávají

České dráhy vynaloží za marketing daleko více peněz, než se oficiálně uvádí. Náklady popisuje utajovaná zpráva, kterou má k dispozici dozorčí rada dopravce. Její bývalý předseda Zdeněk Žák České televizi prozradil, že dráhy výdaje zkreslují.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na Google+ Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Vlaky ČD v nových barvách | Foto: Jan Zítka

"České dráhy přiznávají 450 milionů korun. Já k tomu podotýkám, že taktně zamlčují, že do toho nezapočítávají celé České dráhy. Za celé České dráhy se částka může blížit až osmi stům milionů korun," řekl Žák.

Žák z funkce předsedy dozorčí rady Českých drah odešel poté, co tvrdě kritizoval management Českých drah a jejich generálního ředitele Jana Žaluda.

Marketingem Českých drah se loni v listopadu zabývala protikorupční policie.

Přečtěte si také:
České dráhy dostaly od ÚOHS rekordní pokutu čtvrt miliardy korun
Policie vyšetřuje České dráhy kvůli milionovým platbám za marketing

ČRo 1 - Radiožurnál, Alice Kottová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na Google+ Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme