Českým podnikům se otevírá cesta do Japonska

Japonci u nás hledají budoucí dodavatele. Je to vůbec poprvé, kdy projevili tak výrazný zájem o české podniky. Více než 30 japonských společností ode dneška rozjíždí jednání s českými výrobci na pražském veletrhu dodavatelských příležitostí.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

výrobní hala

výrobní hala | Foto: Jan Rosenauer

Proč mají podnikatelé ze země vycházejícího slunce zájem právě o naše podniky, vysvětluje Martin Tlapa, šéf Czechtradu, agentury podporující obchod. "Mají zkušenosti s využíváním systému investičních pobídek, patří mezi největší investory a mají samozřejmě zájem o to, aby využili postavení České republiky jako země, která vstupuje do Evropské unie, má nižší náklady - samozřejmě to má efekty týkající se potom celkových nákladů výroby v tomto regionu."

Podle Martina Tlapy mají Japonci největší zájem o spolupráci s našimi podniky z odvětví automobilového průmyslu a strojírenské výroby. "Ale mezi firmami, které se zúčastní z české strany tohoto veletrhu, jsou firmy i z oblasti informačních technologií, firmy z oblasti výroby hliníku, přesného strojírenství a dalších oborů."

Marika Táborská, Michal Fila Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme