Čeští mladí kreativci patří ke světové elitě

58. ročník největšího reklamního festivalu světa Cannes Lions se blíží ke svému závěru. Českým kreativcům přinesl rekordní počet nominací v soutěži, nikoli ale rekordní počet cen. Z pěti shortlistů v kategorii outdoor a jednoho v tiskové reklamě nakonec žádná cena nebyla. Možná ale za pár let bude - ve Francii totiž doslova zazářili mladí Češi, kteří se reklamě teprve učí.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Festival kreativity Cannes Lions

Festival kreativity Cannes Lions | Foto: Cannes Lions

Z ostře sledované soutěže talentů Young Lions si odvážejí zlato a bronz. Otázkou zůstává, zda opravdu mluvit o nějakém příslibu do budoucna, nebo je to jen takové plácnutí do vody a zda má vůbec Česká republika v celosvětovém srovnání do budoucna v reklamní tvorbě šanci.

Přehrát

00:00 / 00:00

58. ročník největšího reklamního festivalu světa Cannes Lions se blíží ke svému závěru. Téma pro reprezentanta festivalu v České republice Reného Ježe.

Podle reprezentanta festivalu v České republice Reného Ježe jde ale o hezké plácnutí do vody.

„Jde jednoznačně o úspěch, a to vzhledem k náročnému zadání jak pro dívky, tak pro chlapce. Budoucnost ukáže, jestli bude pro české kreativce ve světě místo. Závisí to spíše na individualitách,“ uvedl Jež pro Rádio Česko a dodal:

„Největší hodnota ocenění spočívá ve faktu, že jsme plně konkurenceschopní ve světovém měřítku. Nemusíme se tedy tolik bát a můžeme být dravější ve zmíněné branži. Myslím, že tento úspěch přinese dalším lidem větší odhodlání a snahu dělat skvělé věci.“

Naďa Bělovská, Lukáš Vincourek Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme