Čeští mladí kreativci patří ke světové elitě
58. ročník největšího reklamního festivalu světa Cannes Lions se blíží ke svému závěru. Českým kreativcům přinesl rekordní počet nominací v soutěži, nikoli ale rekordní počet cen. Z pěti shortlistů v kategorii outdoor a jednoho v tiskové reklamě nakonec žádná cena nebyla. Možná ale za pár let bude - ve Francii totiž doslova zazářili mladí Češi, kteří se reklamě teprve učí.
Z ostře sledované soutěže talentů Young Lions si odvážejí zlato a bronz. Otázkou zůstává, zda opravdu mluvit o nějakém příslibu do budoucna, nebo je to jen takové plácnutí do vody a zda má vůbec Česká republika v celosvětovém srovnání do budoucna v reklamní tvorbě šanci.
58. ročník největšího reklamního festivalu světa Cannes Lions se blíží ke svému závěru. Téma pro reprezentanta festivalu v České republice Reného Ježe.
Podle reprezentanta festivalu v České republice Reného Ježe jde ale o hezké plácnutí do vody.
„Jde jednoznačně o úspěch, a to vzhledem k náročnému zadání jak pro dívky, tak pro chlapce. Budoucnost ukáže, jestli bude pro české kreativce ve světě místo. Závisí to spíše na individualitách,“ uvedl Jež pro Rádio Česko a dodal:
„Největší hodnota ocenění spočívá ve faktu, že jsme plně konkurenceschopní ve světovém měřítku. Nemusíme se tedy tolik bát a můžeme být dravější ve zmíněné branži. Myslím, že tento úspěch přinese dalším lidem větší odhodlání a snahu dělat skvělé věci.“