ČT: Akce proti neplatičům je ekonomicky přínosná

České televizi se dosud v kampani, ve které oslovila neplatiče koncesionářských poplatků, vrátilo zhruba 18 milionů korun dluhů. Podle vrchního ředitele Františka Lamberta je akce ekonomicky přínosná.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Česká televize

Česká televize | Foto: Jan Rosenauer

Česká televize zaslala před dvěma týdny půl milionu dopisů lidem, které na základě evidence vedené společně s Českou poštou považuje za dlužníky poplatků. Svůj dluh dosud uhradilo zhruba 72.000 z nich. Náklady na kampaň televize nevyčíslila, ale jen za poštovné televize utratila zhruba 8,5 milionu korun.

Příjem firmy BSP Lawyer Partners, které televize dluhy odprodala, zveřejněny nebyly. Od začátku roku také běží kampaň zaměřená na osoby, které poplatky neplatí vůbec. Akce za čtyři měsíce přinesla televizi nových 23.000 přihlášených koncesionářů.

Igor Maňour Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme