Czech Tourism zvýší svou aktivitu v Indii, Číně a Brazílii

Státní agentura pro podporu cestovního ruchu Czech Tourism chce získat nové návštěvníky České republiky z Číny, Indie a Brazílie. V rychle se rozvíjejících ekonomikách bude propagovat turistické zajímavosti naší země a zaměří se přitom i na internetovou komunikaci.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Zatímco turisté se fotí ve Zlaté uličce...

Zatímco turisté se fotí ve Zlaté uličce... | Foto: Tomáš Adamec

Za posledních pět let se počet návštěvníků z Číny zvýšil čtyřikrát na více než 62 tisíc, Brazilců přijelo za stejnou dobu o 40 procent více. Podle Václava Stárka z Asociace hotelů a restaurací by bylo škoda šance na těchto nových trzích nevyužít:

„Já se domnívám, že co se týče Brazílie, tak to je jednoznačně jeden z potenciálních trhů. Já bych v tomto okamžiku neřekl, jak velký to bude mít dopad nebo kolik konkrétně hostů můžeme očekávat v našich hotelích. Ale jsou to rozhodně další trhy, které můžeme nějakým způsobem přitáhnout k sobě a tím pádem dosáhnout celkové nárůstu příjezdu turistů do České republika. A to si myslím, že je podstatné.“

Jaroslav Skalický Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme