Czech Tourism zvýší svou aktivitu v Indii, Číně a Brazílii

Státní agentura pro podporu cestovního ruchu Czech Tourism chce získat nové návštěvníky České republiky z Číny, Indie a Brazílie. V rychle se rozvíjejících ekonomikách bude propagovat turistické zajímavosti naší země a zaměří se přitom i na internetovou komunikaci.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Zatímco turisté se fotí ve Zlaté uličce... | Foto: Tomáš Adamec

Za posledních pět let se počet návštěvníků z Číny zvýšil čtyřikrát na více než 62 tisíc, Brazilců přijelo za stejnou dobu o 40 procent více. Podle Václava Stárka z Asociace hotelů a restaurací by bylo škoda šance na těchto nových trzích nevyužít:

„Já se domnívám, že co se týče Brazílie, tak to je jednoznačně jeden z potenciálních trhů. Já bych v tomto okamžiku neřekl, jak velký to bude mít dopad nebo kolik konkrétně hostů můžeme očekávat v našich hotelích. Ale jsou to rozhodně další trhy, které můžeme nějakým způsobem přitáhnout k sobě a tím pádem dosáhnout celkové nárůstu příjezdu turistů do České republika. A to si myslím, že je podstatné.“

Jaroslav Skalický Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme