E-shopy mají rekordní tržby, předvánoční horečka stoupá

E-shopy zaznamenávají rekordní tržby v letošní předvánoční sezoně. Miliardového obratu dosáhla například Alza.cz. Růst tržeb se zvyšuje hlavně díky slevovým akcím, jako je takzvaný Černý pátek. Vyjádřili se k tomu online prodejci.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Peníze

Peníze | Foto: Fotobanka Pixabay

Miliardového obratu Alza dosáhla za 7 dní, byly to nejvyšší denní tržby v historii Alzy. Takový obrat zažila před 11 lety a takový obrat byl za celý rok. Sdělil ředitel marketingu Karel Kučera.

Prodeje rostou od pondělí o 20 procent. Největší nákupní horečka by podle šéfky slevomatu měla být dnes a zítra, největší poptávka bude po adrenalinových zážitcích. „Lidé také nakupují výběrové šunky, kvalitní vína nebo vyhlášené čokolády,“ říká.

Také na e-shopu Euronics.cz překonaly letošní tržby loňské. Pochvalují si rovněž slevovou akci Černý pátek.

Za růstem předvánočních prodejů vidí Radek Ondrašík z e-shopu notino.cz nárůst uživatelů, kteří nakupují přes internet.

Vánoční nákupy na internetu vrcholí od této středy do 19. prosince.

Celkem Češi během letošní vánoční nákupní sezony utratí rekordních 31 miliard Kč, vyplývá z odhadu Asociace pro elektronickou komerci.

ČTK Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme