Google zůstává nejhodnotnější značkou světa a stále roste, nechal za sebou Apple i Microsoft

V čele žebříčku nejhodnotnějších značek světa BrandZ Top 100 zůstává internetová firma Google. Hodnota značky Google se meziročně zvýšila o sedm procent na 245,6 miliardy dolarů (5,7 bilionu korun). Informuje o tom na svých internetových stránkách společnost Millward Brown, která žebříček sestavuje.

New York Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Google | Zdroj: Reuters

Druhé místo letos opět obsadila technologická společnost Apple, za kterou následovala softwarová firma Microsoft. Celková hodnota stovky nejcennějších značek světa oproti loňskému roku stoupla o osm procent na 3,6 bilionu dolarů.

Do první desítky, které dominují americké společnosti, se letos poprvé probojovala čínská technologická značka Tencent.

Deset nejcennějších značek světa v roce 2017:

PořadíZnačkaOdvětvíHodnota v miliardách dolarůZměna hodnoty v procentech
1.Googletechnologie245,67
2.Appletechnologie234,73
3.Microsofttechnologie143,218
4.Amazonmaloobchod139,341
5.Facebooktechnologie129,827
6.AT&Tkomunikace115,17
7.Visafinance11110
8.Tencenttechnologie108,327
9.IBMtechnologie102,118
10.McDonald'srestaurace97,710

Zdroj: Millward Brown

ČTK Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme