Internetová AkceZ chce množstevní slevy pro jednotlivce. Má už 4000 členů

Češi se dokážou spojit, když o něco jde. Potvrzuje to spuštění internetového projektu AkceZ, jehož cílem je získat podstatně větší vyjednávací sílu k výrazným množstevním slevám dostupným nyní jen pro velké firmy. Třeba u telefonních operátorů, dodavatelů pohonných hmot nebo energií.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Benzinová pumpa, ilustrační foto.

Benzinová pumpa, ilustrační foto. | Foto: Filip Jandourek | Zdroj: Český rozhlas

Kdo by nechtěl levnější benzín nebo telefonní paušály – AkceZ má proto po týdnu fungování už skoro 4000 členů. Takový nápor organizátoři včetně Alexandra Haranta nečekali, a proto registraci ukončí už o měsíc dříve.

„Vzhledem k tomu, že máme takto rapidní nárůst, rozhodli jsme se, že začneme vyjednávat o měsíc dříve, aby ta myšlenka zůstala pořád živá mezi registrovanými. Tudíž 16. února zavíráme brány a registrace je ukončena,“ upozorňuje.

Rozhodnutí platí pro tuto fázi AkceZ. Jde o to, aby při vyjednávání nevznikl chaos a firmy věděly, kolika lidem přesně lepší ceny nabízejí.

Přehrát

00:00 / 00:00

Redaktorka Alžběta Havlová zjišťovala podmínky AkceZ

„Máme už první kontakty od velkých dodavatelů. Sami přicházejí za námi s nabídkami. My musíme v současné chvíli zvážit všechny nabídky,“ vysvětluje Radmila Kotlárová, místopředsedkyně Unie malých a středních podniků, která akci zaštiťuje.

Co se týče vyjednávání, je hodně optimistická: „Nejsme v tom nováčci, máme letité zkušenosti a naše personální zázemí a výsledky organizace mluví za vše. Takže jednání dále vedeme s tím rozdílem, že teď jsou v rámci AkceZ.“

Navíc unii a celé AkciZ do karet hraje i to, že kvůli krizi jsou na trhu noví hráči. Případná konkurence nutí velké podniky udržet si zákazníky doslova za každou cenu.

Benzín, telefonování, v plánu jsou i další slevy

Kromě výrazných slev k nim chtějí také zajistit i snadný přístup, tedy žádné slevové karty a podobně. Stačit bude jméno a registrační číslo. V první fázi akceZ se můžete registrovat celkem do 8 skupin – tu největší tvoří lidé, kteří chtějí levnější benzín.

Podle analytika společnosti Akcenta Miroslava Nováka, ale bude vyjednávání právě s dodavateli pohonných hmot hodně těžké: „Pokud by se opravdu podařilo vyjednat si lepší podmínky u cen pohonných hmot, obávám se, že by to bylo velmi minimálně.“

Ve druhé nejsilnější skupině jsou lidé, kteří chtějí levněji telefonovat. Další slevy se týkají bankovních služeb, pojištění, energie, potravin, internetového připojení a luxusního oblečení.

Pokud se opravdu podaří u všech služeb a produktů ceny vyjednat – a lidé kolem akce Z jsou o tom skálopevně přesvědčeni – v plánu jsou už další slevy.

„Z dotazů, které nám posílají lidé, ať už na Facebooku nebo e-mailově, je nejvíc zajímá oblast elektroniky. Už se objevily i dotazy na oblast osobních aut,“ prozrazuje další muž z AkceZ, Vladislav Bulant.

Registrace je bezplatná, unie si ale určitý „zisk“ slibuje v podobě větší členské základny, tím pádem i větších příspěvků a vyjednávací síly pro prosazování vlastních zájmů.

Alžběta Havlová, Lucie Maňourová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme