Internetové obchody krizi nepocítily

Nakupování přes internet šetří nejen čas, ale někdy také peníze. Po internetu nakupuje stále více lidí. Spotřebitelé jsou navíc ochotni utrácet na internetu i za krize.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Počítač. Ilustrační foto. | Foto: Tomáš Adamec

Zatímco tržby klasických hypermarketů klesají, internetové obchody krizi nepocítily. Transakce, které se provádějí přes internet, totiž stále rostou.

Přehrát

00:00 / 00:00

Kateřina Nerudová, manažerka projektu PaySec, mluvila o nakupování přes internet.

"Jen za první tři čtvrtletí tohoto roku jsme zaznamenali minimálně desetiprocentní nárůst transakcí," upřesňuje manažerka projektu PaySec Kateřina Nerudová.

Jedním z hlavních důvodů, proč čím dál víc lidí nakupuje na internetu, je snaha ušetřit. "Cena je jedním z motivátorů, ale ne jediným. Každopádně velké rozdíly v ceně mezi kamenným a internetovým obchodem jsou například u výpočetní techniky," říká Nerudová.

Zákazník by si podle Nerudové měl nicméně při nakupování zjistit například to, jestli má e-shop dobré reference. "Jestli tam má na sebe uvedeny všechny kontakty. Důležité je také podívat se například na ceník," dodává manažerka.

Martin Křížek, Alice Kottová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme