Barman z Pardubic se nevzdává ani v krizi. Zákazníkům vozí koktejly až domů

Hospody, kavárny a bary zůstávají stále zavřené. Někteří provozovatelé v Pardubicích to ale nevzdávají a nabízejí svým zákazníkům jídlo a nápoje aspoň přes výdejová okénka, a to i s vlastním rozvozem. Pardubický Klub 29 šel ještě dál a zkouší teď kromě jídla i donášku míchaných nápojů. Stačí zavolat nebo napsat a barman vám vybraný koktejl připraví a bezpečně doručí domů.

Pardubice Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Pardubický Klub 29 nabízí zákazníkům donášku míchaných nápojů | Foto: Naďa Kubínková | Zdroj: Český rozhlas

Profesionální barman Kristián Šplíchal, který je v této době bez práce, se teď snaží své umění nabízet ve výdejovém okénku. Je to jednoduché, zákazníci si koktejl vyberou z nápojového lístku na internetu a písemně nebo telefonicky si ho objednají.

Přehrát

00:00 / 00:00

Nevýhoda cestujícího barmana? Chybí osobní kontakt. „Když bude někdo chtít, popovídám si s ním po telefonu,“ směje se barman

„Objednávky přijímáme do 17. hodiny a už po 19. hodině je můžeme rozvážet k lidem domů,“ říká pro Český rozhlas Pardubice mladý barman.

Míchané nápoje má už předem připravené a nalahvované, přiveze je se zabaleným ledem a ozdobou z ovoce. „Je to vlastně jediná cesta, jak si náš zákazník může koktejly vychutnat v té kvalitě, kterou bychom mu nabídli u nás na baru,“ vysvětluje.

Má to samozřejmě jednu velkou nevýhodu. Tohle řemeslo totiž může dělat jenom ten, kdo má rád lidi. Kontakt barmana a zákazníka je moc důležitý, je to hlavně o komunikaci a ta mi teď hodně chybí. Takže když bude mít někdo chuť, můžu si s ním popovídat i po telefonu,“ směje se Šplíchal.

V pondělní zatím v Česku přibylo 5474 nakažených. 34 procent provedených testů bylo pozitivních

Číst článek

Výdejové okénko v klubu provozuje Eliška Jiránková. Ani zpřísnění dalších opatření ji nedonutilo svůj podnik uzavřít.

„Rozhodně to není z ekonomických důvodů, protože teď chodí opravdu málo lidí, ale my se vlastně takto snažíme udržovat vztah s našimi zákazníky a těm lidem, kteří chodí stále do práce, chceme nabídnout přes to okénko nejen dobrou kávu, ale i ten osobní kontakt,“ popisuje.

Situace je ale podle ní úplně jiná než na jaře. „Zatímco na jaře jsme byli docela optimističtí a cítili jsme velkou podporu, tak teď je to trošku horší. Samozřejmě se ale nevzdáváme a doufáme, že se to zlepší. Pomohla by nám ale jakákoliv podpora od našich zákazníků,“ dodává Jiránková.

Naďa Kubínková Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme