Likérky kvůli zákazu tvrdého alkoholu omezují reklamu

O miliony korun přicházejí kvůli částečné prohibici i některá média. Likérky totiž platí velké peníze za reklamu, teď ji ale budou ve velkém rušit. Výrobci tvrdého alkoholu zastavují výrobu a uvažují o propuštění zaměstnanců. Některé firmy možná provoz už vůbec neobnoví.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Prohibice (ilustrační foto)

Prohibice (ilustrační foto) | Zdroj: Reuters

Reklama v televizi nebo na billboardech přesto úplně nezmizí, myslí si reklamní expert Jiří Mikeš:

„Když to není zakázané zákonem, tak je to legální. Ale pochybuji, že by v této situaci velcí hráči vyhazovali peníze na reklamu.“

Přehrát

00:00 / 00:00

O omezování reklamy na alkohol mluvil na Radiožurnálu prezident asociace Českých reklamních agentur Pavel Brabec

„Jedná se o výjimečnou situaci a myslím si, že nevyhovuje ani pašerákům, ani černým výrobcům, nota bene státu a těm, kteří to myslí poctivě. Vyrovnat se s tím musí i reklamní agentury, protože jejich klienty jsou velmi často zadavatelé, kteří vyrábějí alkohol,“ uvádí prezident asociace Českých reklamních agentur Pavel Brabec a dodává:

„Některé situace již nelze zastavit. Něco, co bylo nasmlouváno, v řazení spotů není zřejmě tak jednoduché odstranit. Takže po dohodě obou stran, zadavatele i vysílatele, se může stát, že dojde k dohodě, že se spot odvysílá a stanice to bude kompenzovat v dalším období, až bude vše v pořádku.“

Libor Procházka, pir Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme