Lyžařské areály v Česku řeší, jak sníží dopady zvyšující se DPH

Plány na zvýšení daně z přidané hodnoty z 10 na 14 procent přidělávají starosti lyžařským areálům. Velká část se rozhodla pro letošní sezónu nezdražovat. Zvýšení sazby o 4 procenta by ale znamenalo snížení příjmů, a to se nejspíš projeví v plánech investic.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Lyžařský areál Tanvaldský Špičák

Lyžařský areál Tanvaldský Špičák | Foto: Tomáš Beneš

Podle Petra Proudy ze střediska v Deštném v Orlických horách by vyšší DPH zasáhlo areály 1 až 1,5 milionem korun:

„Samozřejmě nebudeme moci investovat do dalších sezón. Většina českých areálů se snaží investovat a vyrovnat úroveň služeb, abychom se dostali na nějakou přijatelnou úroveň v Alpách - ve Francii nebo Itálii. Snažíme se destinace dohánět, ale tohle je pro nás trochu problém. DPH tam je teď nižší než v Čechách, takže ještě o to máme složitější podmínky.“

Martin Pařízek Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme