Malí podnikatelé mají s unijní podporou prorazit ve světě

„Malé podniky ve velkém světě“ - to je heslo kampaně, kterou chce Evropská komise pomoci malým a středním podnikatelům v lepším uplatnění na světových trzích. Projekt představí eurokomisař pro průmysl právě dnes v Bruselu.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Evropská komise

Evropská komise | Foto: Audiovisual service EU

Projekt založený na souborné a ne příliš nákladné unijní strategii podpory malých a středních podniků má pomoci těmto subjektům, aby se lépe etablovaly v mezinárodních obchodních vztazích.

S pomocí Unie by měli podnikatelé plně využívat možností, které jim nabízejí rostoucí světové trhy.

V současné době je přeshraničně aktivních jen 13% evropských malých a středních podniků. Mimo Unii totiž často musejí řešit problémy, jako je například přizpůsobení výrobků a služeb místním technickým předpisům a standardům.

Program představí komisař pro průmysl a podnikání Antonio Tajani.

Pavel Novák, Marína Dvořáková Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme