Ministerstvo financí chystá informační kampaň k evidenci tržeb, bude stát 28 milionů

Ministerstvo financí spustí od června informační kampaň k elektronické evidenci tržeb (EET). Skončit by měla v listopadu. Podle náměstkyně ministra financí Aleny Schillerové už teď zástupci ministerstva navštěvují kvůli evidenci tržeb jednotlivé kraje.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Andrej Babiš na mimořádné schůzi Poslanecké sněmovny ke kauze Čapí hnízdo | Foto: Filip Jandourek

„Do konce června navštívíme všechna krajská města. Pořádáme mnoho akcí buď s účastí pana ministra, mojí, nebo řadou kolegů. Kdo se na nás obrátí s žádostí o uspořádání konference, vyhovíme. Máme zájem, aby se tyto informace dostaly k veřejnosti co nejblíže,“ říká náměstkyně Schillerová.

Kampaň by se měla uskutečnit také ve všech hlavních médiích - televizi, rádiu, tisku i on-line. Stát by měla přes 28 milionů korun.

Podnikatele stále víc zatěžuje papírování. Jen s daněmi stráví 17 dní ročně

Číst článek

Elektronická evidence tržeb by měla začít v první fázi platit pro hotely a restaurace, a to od prosince. Pak se postupně zapojí i maloobchodní a velkoobchodní firmy a nakonec řemeslníci.

Ministerstvo si od evidence tržeb slibuje vyšší výběr daní. Její zavedení kritizuje pravicová opozice - TOP 09 a ODS.

Podle zjištění společnosti STEM téměř tři čtvrtiny dotazovaných Čechů vnímají zavedení elektronické evidence tržeb jako pozitivní opatření a celých 67 procent očekává, že se díky ní v České republice zlepší výběr daní.

Elektronická evidence tržeb (EET) | Foto: Český rozhlas

Průzkum k EET | Foto: ČTK

Jana Čermáková Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme