Na olympiádě vydělají hlavně restauratéři a zábavní průmysl

Velkou příležitostí je olympiáda pro globální firmy a jejich reklamu. Je to největší světová show, a jak říká odborník na reklamu Jiří Mikeš z Vysoké školy ekonomické, všechny velké společnosti se jí účastní.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

LOH Londýn 2012

LOH Londýn 2012 | Zdroj: Reuters

„Budou tam všechny velké firmy, které si to mohou dovolit, budou tam prezentovat svoji značku, svoji globální úroveň. Dneska už jsou součástí těch her,“ řekl Jiří Mikeš v Ozvěnách dne.

Česko podle něj volí, úměrně svým možnostem, jinou cestu. „My tam máme Český dům, který je opravdu grandiózní, je asi čtyřikrát větší, než byla naše expozice na světové výstavě v Šanghaji,“ uvedl.

Přehrát

00:00 / 00:00

Hostem Ozvěn dne byl odborník na reklamu Jiří Mikeš z Vysoké školy ekonomické v Praze.

„A tam je možnost se setkat se zajímavými lidmi, pozvat je tam, vést rozhovor v typicky českém prostředí, ukázat jim, co ještě dovedeme, a prezentovat tam svoje značky, jako například plzeňské pivo. A jsou tam i další exportéři a myslím, že se jim to vrátí,“ přiblížil.

Na olympiádě podle něj vydělají hlavně restauratéři. „Takoví ti hospodští, různé retailové řetězce a vůbec zábavní průmysl jako takový.“

Ale hlavně na olympiádě podle něj vydělají diváci. „Protože ten přerost olympiády je celosvětový. A budou to miliardy lidí, které uvidí zázemí a že vyhrává ten nejlepší, že olympijská myšlenka je dobrá a smysluplná. A Angličané to udělají určitě zajímavěji než Číňané,“ dodal.

bre, Jan Bumba Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme