Nejméně tři britské aerolinky chtějí cestujícím v budoucnu účtovat neúspěšné reklamace

Britské aerolinky jako British Airways či easy Jet chtějí, aby cestující platili za reklamace. Stálo by je to 25 liber, což je v přepočtu přibližně 770 korun. Pokud se ukáže, že měl zákazník pravdu, dostane své peníze zpět i s kompenzací.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na Google+ Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Letadlo British Airways | Foto: Fotobanka Pixabay

Cestující si může stěžovat na zpoždění letu, jeho zrušení, ztrátu zavazadla či jeho poškození, nebo třeba na opožděné doručení kufrů. Když se let zpozdí o více než tři hodiny, měly by společnosti zákazníkům platit kompenzaci od 250 liber výše.

19 aerolinek spolu s největšími britskými přepravci teď podepsalo dohodu s agenturou zabývající se řízením sporů, která za ně bude stížnosti projednávat. To by podle aerolinek mělo zjednodušit komplikovaný proces a také ulehčit práci Úřadu pro civilní letectví, který dosud reklamace vyřizoval.

Pavlína Nečásková Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na Google+ Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější:

Nejčtenější na Facebooku

Nejčtenější na Twitteru