Některé cestovky klamou zákazníky, neuvádí celkové ceny zájezdů

Některé cestovní kanceláře v tištěných reklamních kampaních klamou o cenách svých zájezdů. Uvádějí totiž pouze základní ceny bez dalších povinných příplatků. Píše o tom Mladá fronta Dnes. Problém se týká například cestovních kanceláří Blue Style, Kovotour Plus nebo World travel.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Na pláži

Na pláži | Foto: Klára Stejskalová

Reklamu odsuzuje i Asociace českých cestovních kanceláří a agentur. Radiožurnálu to řekl její mluvčí Tomio Okamura. Podle něj má asociace zbraně proti podvodným cestovním kancelářím.

"Písemně v první fázi vyzýváme, aby své jednání neprodleně napravily. Máme i další nástroje, můžeme zahájit i různá jednání. Všechny cestovní kanceláře sdružené v naší asociaci se totiž zavázaly dodržovat etický kodex, který obsahuje chování vůči klientovi," uvedl Okamura.

Kanceláře porušují jak zákon na ochranu spotřebitele, tak i zákon o ceně. Česká obchodní inspekce proto v těchto ve zmíněných firmách udělá kontrolu. Cestovní kancelář Kovotour Plus se zatím nevyjádřila. Podle Blue Style došlo k chybě při výrobě v grafickém studiu a plzeňská společnost World travel uvádí plné ceny včetně příplatků pouze na internetu, v tištěných reklamách ne.

Lenka Rákosová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme