O2 dostala od telekomunikačního úřadu pokutu šest milionů, firma se odvolá

Operátor O2 dostal od Českého telekomunikačního úřadu pokutu šest milionů korun. Důvodem je změna smlouvy, která se týkala stahování a odesílání dat po vyčerpání limitu. Před změnou měli zákazníci možnost čerpat data sníženou rychlostí.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Chytrý telefon (ilustrační foto)

Chytrý telefon (ilustrační foto) | Foto: pixabay.com | Zdroj: Fotobanka Pixabay

Společnost O2 zpomalené čerpání dat zakázala. Zákazníky O2 o tom ale neinformovala v zákonem stanoveném rozsahu a podle ČTÚ jim tak neumožnil ukončit smlouvu před změnou. Rozhodnutí není pravomocné, operátor se proti němu odvolá.

„My si stojíme za našimi argumenty a trváme na tom, že jsme postupovali v souladu s legislativou a našim zákazníkům dáváme několik možností, jak mohou po vyčerpání základního objemu dat surfovat dál plnou rychlostí,“ tvrdí mluvčí O2 Lucie Pecháčková.

Každé třetí dítě umí používat tablet nebo chytrý telefon dřív, než řekne první slovo

Číst článek

Podle mluvčího ČTÚ Martina Drtiny společnost nesplnila povinnosti informovat své zákazníky o jejich právu ukončit smlouvu, a to z důvodu jednostranné změny smlouvy. „Tu operátor provedl už k 1. prosinci loňského roku a až o půl roku později oznámil svým zákazníkům, že jim přestává nabízet omezené čerpání datových služeb, pokud vyčerpají základní objem dat.“

Ondřej Látal Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme