Podle průzkumu začínají být lidé v otázce rodinných financí odpovědnější

Většina lidí si vybírá finanční produkt podle účelu. Vyplývá to z průzkumu, který pro Zlatou korunu koncem února provedla společnost Ipsos tambor. Účel je rozhodující pro 75 procent respondentů. Na druhém místě je výše poplatků a cena za produkt, které preferuje 62 procent Čechů. Pro více než polovinu lidí je nejdůležitější kriterium výše úrokových sazeb a pro dvě pětiny hraje největší roli jméno a pověst finanční instituce.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Finance, ekonomika, kalkulačka

Finance, ekonomika, kalkulačka | Foto: Free Digital Photos

Podle ředitele fóra Zlatá koruna Pavla Doležala se lidé začínají chovat racionálněji a odpovědněji než dříve:

„To, že naprostá většina lidí si uvědomuje nutnost šetřit, je velmi pozitivní. Lidé si uvědomují svoji zodpovědnost. Na druhou stranu se jasně ukazuje, že lidé velmi špatně rozumějí finančním produktům a je tady určitá pohodlnost a neochota více se finančně vzdělávat.“

Jitka Hanžlová, Jan Piroch Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme