Podnikatelkou roku v kategorii velkých firem se stala Erbová, která vede obchod s kováním

Velkoobchod s papírem, jazyková škola nebo obchod s kováním. To jsou některé společnosti, které úspěšně vedou ženy. Těm nejlepším se dostalo Ocenění česká podnikatelka roku 2014. V kategoriích malá společnost, střední a velká se hodnotilo téměř dvacet tisíc přihlášek.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Ocenění českých podnikatelek | Zdroj: ČTK

Každé podnikání má svá úskalí a zabírá hodně času. To si ale oceněná Ilona Klímová, která podniká v prodeji baleného masa, nemyslí:

„Mám málo volného času, méně času na děti, než bych si představovala. To je všechno pravda, ale nemám pocit, že by to byla oběť.“

Být stále připravená, to je zase recept úspěchu Jany Erbové, která se prosadila v kategorii firem s ročním obratem přes 80 milionů korun. Její firma vyrábí dveřní kování, krbové náčiní nebo energetické štítky: „K úspěchu nás zřejmě právě tlačí konkurence, nemůžete stát na místě.“

Vítězky 7. ročníku Ocenění českých podnikatelek:
Velká společnost - Jana Erbová (ACT servis),
Střední společnost - Margarita Špalková (Praktik papír),
Malá společnost - Taťána Nepustilová (TLC Top Language Centre),
Cena za inovativní řešení - Taťána Džavíková (AGD Print),
Cena výjimečná podnikatelka - Ilona Klímová (Aspius),
Cena za výjimečný růst firmy - Marie Jírů (Centrum andragogiky).

V kategorii středních podniků s obratem 30 až 80 milionů korun zvítězila Margarita Špalková ze společnosti Praktik Papír.

V kategorii malých podniků s obratem 10 až 30 milionů korun si první cenu odnesla Taťána Nepustilová z TLC - Top Language Centre. Cenu za výjimečný růst firmy získala Marie Jírů z Centra andragogiky.

Za poslední nejméně čtyři roky se podle statistik společnosti CRIF - Czech Credit Bureau stále zvyšuje počet podnikatelek v Česku. Zároveň ženy jako majitelky obchodních společností vykazují lepší průměrný rating při porovnání s aktivními obchodními společnostmi na celém trhu. Vliv žen jako majitelek obchodních společností na podnikatelské prostředí se tak neustále zvyšuje.

Účastníkem soutěže Ocenění českých podnikatelek mohla být pouze Češka, která je stoprocentní majitelkou firmy, podniká minimálně čtyři roky a roční obrat společnosti je minimálně deset milionů korun.

Miroslav Dvořák Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme