Při výběru mýtného dochází podle autodopravců k chybám

Někteří autodopravci si stěžují na chyby při výběru elektronického mýtného. Tvrdí, že společnost Kapsch jim účtuje částky o stovky i desetitisíce korun vyšší, než by měla.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

informace z mýtných bran míří do centrály firmy Kapsch

informace z mýtných bran míří do centrály firmy Kapsch | Foto: Marián Vojtek

Jedna ze spedičních firem musela během dvou měsíců podat šest reklamací. Kapsch je sice bez problémů vyřídil, podle dopravců by ale k chybám vůbec nemělo docházet.

Mluvčí Kapsche David Šimoník problémy s účtováním mýtného přiznává. "Všechny problémy shromažďujeme. Řeší se každý týden operativně. Kdyby se někde vyskytoval opakovaný problém, přijmou se opatření, aby se odstranil. Teď je ještě příliš brzy. Data se shromažďují a bude se to řešit," řekl Českému rozhlasu Šimoník.

Jiří Máslo Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme