Revue se stává součástí zpravodajství. Čtenáři pak neodcházejí jinam

Unie vydavatelů dnes zveřejní údaje o čtenosti tištěných médií za první letošní pololetí. Čísla z předchozích šesti měsíců ukázala, že zájem o deníky a časopisy je stále velký. Zároveň s tím ale přibývají čtenáři, které zajímá obsah novin na webu i v elektronické podobě.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Noviny

Noviny | Foto: stock exchange

Pořadí prvních třech titulů se ve druhém loňském pololetí meziročně nezměnilo. Nejčtenějším deníkem v Česku zůstává Blesk. Denně si tyto noviny přečetlo v průměru přes jeden milion lidí.

Na druhém místě byla Mladá fronta Dnes. Následuje deník Právo.

Celkové pořadí se liší až na dalších příčkách. Deník Aha! se dostal před Sport. A Hospodářské noviny přeskočily Lidové noviny.

Přehrát

00:00 / 00:00

O čtenosti médií informuje Jan Beneš

„Hodně čtenářů sleduje tento typ zpravodajství online – ať už na Blesku nebo tedy na Aha!, ale pak je tady ještě druhá věc, a to je to, že se typ takzvané revue rozšířil poměrně podstatně i v onlinových médiích, která nejsou primárně bulvární,“ vysvětluje mediální analytik Milan Kruml a pokračuje:

„To znamená, že čtenář tam přijde a dostane na jedné stránce nebo z jednoho portálu vlastně všechno. Nemá potom důvod číst další a další média tohoto typu.“

Celková čtenost vzrostla regionálním deníkům, které vydává společnost Vltava-Labe-Press. Celkem si k poslednímu březnu v Česku přečetlo průměrně alespoň jeden tištěný periodický titul 87 procent lidí.

Marína Dvořáková, Jan Beneš Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme