Šéfdesigner odešel k BMW, zůstal ale tváří reklamního spotu Škodovky

VIDEO UVNITŘ. Hlavní tváří nové reklamy na Škodu Kodiaq je šéfdesigner a tvůrce Kodiaqu Jozef Kabaň. Ten ale v tomto týdnu oznámil, že přechází ke konkurenční německé automobilce BMW. Reklamní spoty na Kodiaq ale měla Škodovka už natočené a první byl v televizi odvysílaný ve čtvrtek.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Jozef Kabaň | Foto: Škoda Auto

„Myslím, že si toho většina veřejnosti ani nevšimne. Zaznamenali to spíše ti, kteří se více zajímají o auta. Není to na stažení, ale je to nepříjemnůstka. Uvnitř oboru jsme se Škodě lehce pošklebovali, že to nemají úplně sladěné,“ říká reklamní expert Vilém Rubeš.

Automobilka Škoda by tak podle Rubeše reklamu na Kodiaq stáhnout neměla, i přesto, že navenek nemusí působit jednotně. Negativně ovlivnit Škodovku a prodejnost Kodiaqu reklamní spot ale spíše nemůže.

První svezení: Škoda Kodiaq – velký a klidný medvěd

Číst článek

Podle něj se může najít pár lidí, kteří se pozastaví nad tím, že to vyrobil a pak odchází. Najde se ale i poměrně velké množství lidí, kteří si řeknou: „No vidíte, vyrobil Kodiaq a odchází do velké značky, tak to udělal dobře.“

„Nechci hodnotit kampaň, ale ani nevím, proč ho využili, protože v reklamně toho moc neudělá,“ dodává Rubeš.

Sám si ale ani nevzpomíná na nějaký podobný případ, kdy hlavní reklamní tvář a zároveň takto významný člen týmu odešel jinam těsně před zveřejněním reklamy. „Vzít nějakou známou osobnost jako tvář reklamy, je vždy riziko., Nikdy nevíte, co se může stát.“

Vyjádření automobilky se zatím sehnat nepodařilo.

Luděk Hubáček Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme