Astute koupila českou Socialbakers. S pomocí umělé inteligence chtějí zvýšit interakce na sociálních sítích

Americká softwarová firma Astute koupila českou společnost Socialbakers, která provozuje platformu pro marketing a komunikaci na sociálních sítích. Cenu akvizice nezveřejnily, ale podle odborníků jde o jeden z největších obchodů na české technologické scéně. Firmy vybudují společné prostředí využívající principy umělé inteligence na správu marketingu na sociálních sítích a řízení zákaznické spokojenosti pro globální značky.

Tento článek je více než rok starý.

Praha Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Sociální sítě (ilustrační foto)

Platforma má ve své databázi více než deset milionů sociálních profilů napříč všemi hlavními sociálními sítěmi. Ilustrační foto | Foto: Fotobanka Pixabay | Zdroj: Pixabay

Společnost Socialbakers z lokálního startupu vyrostla na globální IT firmu s více než 500 zaměstnanci a miliardovými tržbami. Její platformu pro správu social media marketingu s principy umělé inteligence (AI) používá více než 2500 nadnárodních společností a středně velkých značek po celém světě.

Pokud chcete být aktivisty na sociálních sítích, pak byste neměli pracovat v BBC, řekl nový šéf

Číst článek

Služba jim umožňuje zasáhnout a zaujmout jejich zákazníky napříč hlavními sociálními sítěmi pomocí jedné unifikované platformy.

Platforma má ve své databázi více než deset milionů sociálních profilů napříč všemi hlavními sociálními sítěmi včetně Facebooku, Instagramu, Twitteru, YouTube, LinkedIn, Pinterestu a VK.com.

Vzhledem k tomu, že spotřebitelé podle tiskové zprávy tráví stále více času online objevováním produktů, sledováním a komunikací s oblíbenými značkami i samotným nákupem, sociální sítě se stávají primárním kanálem, kde firmy mohou svým klientům poskytnout unikátní zážitek od prvního kontaktu po ponákupní servis.

„Poptávka spotřebitelů po výjimečném nákupním zážitku proto vede značky k tomu, aby hledaly jednotnou platformu, která jim pomůže řídit cestu zákazníka napříč kanály,“ uvedl výkonný ředitel Socialbakers Yuval Ben-Itzhak.

Astute je komplexní platforma zákaznické spokojenosti pro největší světové značky. Sjednocuje všechna data v rámci nákupního procesu, nabízí desktopový systém řízení vztahu se zákazníky využívající principy AI, management sociálních sítí, sledování názorů zákazníka a analýzu.

Bez ohledu na to, jakou formu se zákazníci rozhodnou využívat, Astute zvyšuje jejich interakci a zaznamenává důležitá data k vylepšení spotřebitelské cesty a spokojenosti.

ČTK Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme