Soukupův Barrandov má problém. Nová stanice Family vysílá bez souhlasu RRTV

Nová televize Barrandov Family, jejímž provozovatelem je společnost Barrandov Televizní Studio, vysílá bez souhlasu Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV). Do 31. prosince 2016 fungovala stanice pod svým původním názvem Barrandov Muzika. Proměnou na Barrandov Family prošla 1. ledna 2017, kdy zároveň expandovala na sousední Slovensko. V obou zemích působí v rámci pozemního šíření DVB-T.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Logo televize Barrandov Family | Foto: Televize Barrandov

Předseda RRTV Ivan Krejčí na přímý dotaz webu Digitální rádio reagoval, že nechce předjímat, jaký bude další vývoj. „Celá věc je v současné době v běhu,“ vysvětlil.

„Rada (...) upozorňuje provozovatele Barrandov Muzika, (…) na porušení podmínek licence, neboť ve dnech 1. – 4. ledna 2017 odvysílal program Barrandov Muzika pod názvem Barrandov Family, aniž by ke změně názvu obdržel předchozí souhlas Rady,“ konstatuje v zápisu z aktuálního zasedání RRTV.

Do Skupiny Barrandov patří TV Barrandov, KINO Barrandov, Barrandov PLUS a právě Barrandov Family. Skupina patří mediální společnosti Empresa Media, do jejíhož portfolia spadají také časopisy Týden, Sedmička, Instinkt, Exkluziv, Interview nebo tituly pro mládež Popcorn a Top Dívky. Předsedou představenstva je Jaromír Soukup.

Lukáš Polák Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme