Soutěž Marketér roku mění pravidla. Ocení zejména projekty

Inovativní marketingové projekty a významné osobnosti marketingu, které se zásadní měrou podílejí na mimořádném úspěchu firmy či instituce, ocení Česká marketingová společnost v soutěži Marketér roku, jejíž sedmý ročník vyhlásila. Porota však bude při hodnocení letos poprvé postupovat jinak.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Prezidentka České marketingové společnosti, která soutěž pořádá, doc. Jitka Vysekalová a předseda hodnotící komise soutěže prof. Gustav Tomek vyhlašují soutěž Marketér roku

Prezidentka České marketingové společnosti, která soutěž pořádá, doc. Jitka Vysekalová a předseda hodnotící komise soutěže prof. Gustav Tomek vyhlašují soutěž Marketér roku | Foto: Česká marketingová společnost Oficiální stránky

Samotná soutěž prochází ve svém sedmém ročníku poměrně velkou změnou.

Zatímco dosud ocenění Marketér roku získávaly především významné osobnosti marketingu za svoji činnost, v letošním roce se porota zaměří zejména na nejzajímavější projekty, které vedou ke zvýšení konkurenčních schopností tuzemských firem a přinášejí jisté inovace – a to jak na poli produktovém, marketingovém, systémovém či procesním.

Za dobu své existence získává tato soutěž na prestiži, což dokládá zejména fakt, že se do ní hlásí stále více zajímavých osobností. Mezi nimi jsou letos i ti, které Česká marketingová společnost opakovaně oslovovala, aby se soutěže zúčastnili, ale kteří tak až dosud neučinili.

Přehrát

00:00 / 00:00

Proměnu soutěže Marketér roku přibližoval ve Světě o druhé na Rádiu Česko viceprezident České marketingové společnosti a předseda hodnotitelské komise soutěže Gustav Tomek

„Z toho usuzuji, že soutěž má dobré jméno, že ukazuje na to, že něco nového a dobrého přináší,“ hodnotí zmíněný vývoj soutěže viceprezident České marketingové společnosti a předseda hodnotitelské komise Gustav Tomek.

Do soutěže se mohou přihlásit všichni zájemci, kteří jsou činní v oblasti marketingu v jakékoli hospodářské či jiné organizaci, podnikatelské i veřejné. Oblastí činnosti se rozumí přímé působení v marketingovém managementu a marketingových funkcích ve výrobních, obchodních, dopravních a dalších oborech hospodářství, v poradenských a výzkumných marketingových organizacích, ve školství a jiných formách vzdělávací činnosti i v oblasti vědecké práce.

Jméno Marketéra roku 2011 stejně jako i jména oceněných v dalších kategoriích budou vyhlášena na slavnostním večeru 16. května v Praze v restauraci Lávka poblíž Karlova mostu.

Loňským nositelem tohoto prestižního ocenění je Jiří Rückl, restituent nižborské sklárny, který ji dokázal renovovat a pozvednout na tradiční českou úroveň.

Vůbec prvním Marketérem roku se stal docent Václav Nétek z Vysoké školy báňské v Ostravě, který v sobě spojoval oblasti praktickou i teoretickou – na jedné straně je vynikajícím pedagogem v oboru marketingu a zároveň na straně druhé je úspěšným manažerem marketingu v hutním průmyslu.

Marketér roku má i dva významné čestné nositele ze zahraničí: profesora Kotlera, známou marketingovou kapacitu, a rakouského ekonoma profesora Kulhavého. Oba marketéři se i nadále o marketing v naší zemi zajímají a s Českou marketingovou společností aktivně spolupracují.

Martin Křížek, Marína Dvořáková Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme