Soutěž Zlatá koruna zná své vítěze

Spořicí účet od AXA Bank se stal Novinkou roku v soutěži Zlatá koruna o nejlepší finanční produkty na českém trhu. Osmého ročníku soutěže se zúčastnilo 75 finančních společností.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Finanční fórum Zlatá koruna

Finanční fórum Zlatá koruna | Foto: Zlatá koruna

Cenu podnikatelů získalo v soutěži mBusiness Konto od mBanky a cenu veřejnosti dostala Internet Banka. To jsou tři hlavní kategorie soutěže Zlatá koruna. Celkem je jich 15.

Soutěž má napomáhat lidem lépe se orientovat na trhu. „Klienti chtějí a preferují to, aby produkty byly srozumitelné a jednoduché. Aby věděli, co je produkty stojí, co od nich budou očekávat,“ říká ředitel soutěže Pavel Doležal.

Nejlepší produkty vybírá finanční akademie složená z více než tří set odborníků. O ceně veřejnosti rozhodují lidé hlasováním na internetu a prostřednictvím sms zpráv. "Pro finanční produkty hlasovalo přes 140 tisíc lidí, tak i to vypovídá o tom, že lidé se začínají o své finance zajímat. To je pozitivní signál," říká Doležal.

Přehrát

00:00 / 00:00

SSD Zlatá koruna.mp3

Součástí soutěže Zlatá koruna je průzkum agentury Ipsos Tambor, podle které Češi podporují setrvání u české koruny. Souvisí to se současnými problémy řady evropských zemí, které už mají jednotnou evropskou měnu. Českou měnu považuje za výhodnou 88 procent dotázaných. 11 procent si myslí, že koruna nepřinese Česku ekonomické komplikace. Přesto by ji více prospěl rychlejší přechod na euro. Češi v průzkumu také vyjádřili důvěru k bankovním ústavům.

Průzkum také odhalil, že 90 procent populace alespoň částečně věří českým bankám a že ekonomická krize už přinutila šetřit i ty, kteří dříve nešetřili.

Jaroslav Skalický, Michaela Vydrová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme