Stát vydá miliony na kampaň na podporu biopotravin

V České republice startuje tříletá kampaň na podporu biopotravin. Stát na ni vydá 28 milionů korun, částku napůl uhradí Státní zemědělský intervenční fond a Evropská unie. Hlavním cílem akce je seznámit spotřebitele s přednostmi a dostupností biopotravin, a tím po nich zvýšit poptávku.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

biopotraviny

biopotraviny

Počet ekofarmářů v České republice stoupá, zvyšuje se i plocha ekologicky obhospodařované půdy. Cílem kampaně tedy není radikální zvýšení počtu ekofarmářů, ale, jak Radiožurnálu řekl ministr zemědělství Petr Gandalovič, aby se to, co se v Česku ekologicky vypěstuje, také u nás zpracovalo.

"Musíme podpořit ten návazný zpracovatelský průmysl, aby se produkty ekologického zemědělství dostaly na prodejní pulty a potom samozřejmě na stoly našich spotřebitelů."

Bioprodukty v Česku pravidelně nakupuje pět procent spotřebitelů, občas čtvrtina. A jak říká biovinař z jižní Moravy Josef Abrle, i když ze začátku biopotravinám lidé nevěřili, v poslední době se situace mění. "Lidé už jsou dost poučení, takže vědí už, co hledají, a většinou jdou na jisto."

Kampaň bude ve formě letáků, billboardů, ale i inzerátů v médiích. Hlavní cílovou skupinou, kterou chce oslovit, jsou maminky s malými dětmi.

Marika Táborská, Věra Pfeifferová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme