Telecom má přetížené stránky i callcentrum

Zájemci o informace o nových telefonních číslech po víkendovém přečíslování dnes zahltili internetové stránky Českého Telecomu. Web firmy tak byl dopoledne pro mnohé nedostupný. Telecom zaznamenal zhruba 500 přístupů za sekundu, což je pětinásobek kapacity stránek. Proto vypíná všechny aplikace, které nyní na serveru nejsou nezbytně nutné.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Český Telecom

Český Telecom | Foto: Ceny Thálie

Lidé, kteří hledají nová telefonní čísla zahltili internetové stránky Českého Telecomu. Firma zaznamenala zhruba 500 přístupů za sekundu, což je pětinásobek kapacity stránek. Mluvčího Telecomu Vladana Crhy jsme se zeptali, kde se dají přečíslované linky zjistit. "Pokud má nějaký uživatel internetu problémy s dostupností naší internetové stránky, může to vyřešit tak, že navštíví adresu IOL.cz nebo Quick.cz, kde jsou k dispozici ke stažení freewareové aplikace k přečíslování, to znamená prográmek, který mi offline bez připojení k internetu, dokáže sdělit podobu jakéhokoli nového čísla v celé České republice." Telecom informace o nových číslech nabízí také i na infolinkách 14111 a 1180, které nápor zájemců zatím zvládají.

Začátek pracovního týdne prověří kapacitu call center Českého Telecomu. Firma se obává, že zájemci o zjištní nového čísla zahltí informační linky. Podle mluvčího Telecomu Vladana Crhy byla jejich kapacita zvýšena o sto procent. "Naše linky byly posílené ještě před přečíslováním, ale předpokládáme, že ten největší zájem nebo největší počet volání bude ve dnech bezprostředně následujících po přečíslování, tedy v pondělí a v úterý." Posílení callcenter ohlásili také všichni mobilní operátoři.

Informační linky, které operátoři zřídili kvůli přečíslování, mohou být přetížené. Služby byly sice posíleny, ale podle Rostislava Kocmana z Mobil serveru se na zjištění nového telefonního čísla může čekat klidně i několik minut. "Největší problémy po přečíslování asi budou u zákazníků, kteří si včas nezjistili nové telefonní číslo nebo si nezměnili telefonní čísla v mobilních telefonech, takže stále volají na stará telefonní čísla a pokud nemají po ruce internet nebo nechtějí volat na placenou linku Telecomu, tak je pro ně problém zjistit si nové telefonní číslo."

Markéta Kaclová, Petr Doležel, Dušan Valenta Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme