Unilever stahuje 15 procent tatarské omáčky Hellmans. Mají odlišnou chuť i vzhled

Společnost Unilever stahuje z prodejní sítě 15 procent všech tatarských omáček Hellmann’s vyrobených pro tuzemský trh. Důvodem je odlišná chuť a vzhled výrobku. Tatarská omáčka je kyselejší, ale zdravotně nezávadná, uvedla v pondělí společnost. Zákazníci mohou zakoupený výrobek vyměnit za nový.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na Google+ Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Tatarská omáčka Hellmans | Foto: Hellmans www.hellmans.cz

"Společnost ujišťuje zákazníky, že konzumace těchto výrobků nepředstavuje zdravotní riziko, ačkoliv mohou chutnat nebo vypadat odlišně než obvykle," sdělila firma.

Na webových stránkách výrobce jsou uvedena čísla šarží, kterých se stahování z trhu týká. "Tatarských omáček z jiných číselných šarží než jsou ty uvedené na webové stránce nebo jakýchkoliv dalších produktů značky Hellmann‘s se toto opatření netýká a jejich kvalita není nijak ovlivněna," uvedla firma.

Britsko-nizozemský výrobce spotřebního zboží Unilever prodává v ČR širokou škálu produktů, například rostlinné tuky, majonézy a dresinky Hellmann's, margaríny Flora, Rama, Perla či Hera a kořenicí směsi nebo omáčky Knorr. Do portfolia Unileveru patří také zmrzliny Algida, Míša nebo Ledňáček a kosmetické značky Dove a Rexona.

ČTK Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na Google+ Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější:

Nejčtenější na Facebooku

Nejčtenější na Twitteru