V Praze začíná veletrh festivalu reklamy PIAF

Ve Veletržním paláci v pražských Holešovicích začíná druhý ročník festivalu reklamy PIAF. Cílem pořadatelů je přivést do Prahy nejlepší kreativce a ukázky světové reklamy. Ale také to, aby se PIAF stal odbornou konferencí, místem setkávání a výměny zkušeností.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Marek Hlavica

Marek Hlavica | Foto: Prague International Advertising Festival

Široké veřejnosti je určeno promítání těch nejlepších ukázek reklamy zdarma. Do letošního ročníku bylo přihlášeni 361 prací od 92 agentur z 33 zemí světa. PIAF se chce stát důležitým hráčem mezi zavedenými festivaly jako je například Cannes Lions nebo Golden Drum ve slovinské Portoroži. Letos PIAF poprvé uvede nové hodnocení soutěžních prací.

Přehrát

00:00 / 00:00

Ve Veletržním paláci v pražských Holešovicích začíná druhý ročník festivalu reklamy PIAF. Ve studiu je jeho ředitel Marek Hlavica.

Podle ředitele festivalu Marka Hlavici se pořadatelé chtějí vyhnout kategorizačnímu chaosu a budou hodnotit pouze jednotlivé složky reklamy.

„Na rozdíl od festivalů, kde se každým rokem přidávají nové kategorie, chceme hodnotit jednotlivé složky. A to zejména podle využití konkrétní reklamy,“ uvedl Hlavica pro Rádio Česko.

Účast guru světové reklamy

Předsedou poroty je letos Michael Conrad, jeden z nejznámějších světových kreativců a guru světové reklamy. Podle Hlavici posouvá jeho účast festival do zcela nové dimenze.

„Je málo Evropanů, kteří dokázali šéfovat největším reklamním agenturám světa. Conrad působil ve Švédsku, Německu, USA. Nyní už je mimo aktivní službu, ale vlastní zkušenosti předává v mimořádné škole, která učí kreativní leadership. Jde o kreativitu, která není určena jen pro tvůrce reklam. Jde o podstatu kreativity jako základního principu a aspektu čehokoli,“ zmínil Hlavica a dodal:

„Právě kreativita je princip, který lze uplatnit ve všech typech lidského snažení. To je ten zmiňovaný přístup, který by se měl uplatňovat i v reklamě a přináší požadované výsledky.“

Jestliže kreativitu člověk pochopí jako všeobjímající pojem, je podle Hlavici určený letošní ročník PIAFu velmi široké veřejnosti.

„Primárně je ale určený těm, kteří se kreativitou živý. Zejména z reklamních agentur, marketingových subjektů atd.,“ uzavřel Marek Hlavica.

Martina Mašková, Lukáš Vincourek Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme