Ve Francii začaly povánoční výprodeje. Některé značky ale zboží se slevou nenabídnou

Ve Francii tento týden začaly povánoční slevy, které do obchodů přilákaly desítky tisíc lidí. Řada Francouzů si už nákupy bez výprodejů ani nedokáže představit a proto s nimi počkala právě na nadcházející týdny. Ale najdou se i společnosti a značky, které o slevách nikdy neuvažují.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Obchod Chanel

Obchod Chanel | Foto: Fotobanka stock.xchng

Výprodeje budou ve Francii trvat celkem pět týdnů. Slevy se v prvních dnech pohybují okolo třiceti až padesáti procent, postupně se mohou dostat až na osmdesát procent.

„Myslím, že výprodeje jsou velmi zajímavé, zejména v Paříži. Já takto nakupuji pravidelně, ale spíše si vybírám dopředu a pak čekám na snížení ceny, než abych chodila po obchodech a hledala, co bych si koupila,“ tvrdí Pařížanka.

Přehrát

00:00 / 00:00

O výprodeje ve Francii se zajímal zpravodaj Jan Šmíd

„Vidím výprodeje pozitivně, protože lze najít hodně věcí za sníženou cenu. Většinou chodím hned na začátku slev, kdy je ještě výběr. Na konci výprodeje můžeme obyčejně najít věci s osmdesátiprocentní slevou, ale už nejsou tak hezké, většinou je už všechno přebrané,“ vysvětluje mladík z Lyonu, který do obchodů vyráží hned první dny.

U renomovaných značek, jakými jsou třeba Chanel nebo Louis Vuitton se ale výprodejů nikdy nedočkáte.

„Naše výrobky jsou známé tím, že nepodléhají rychlým trendům, nevycházejí z módy a tudíž zůstávají žádané pořád. Nevidíme proto důvod, proč snižovat jejich cenu,“ vysvětlují marketingoví specialisté těchto značek.

Pokud se potřebují zbavit nadměrných zásob, většinou to dělají formou darů nebo pomocí prodeje zaměstnancům. Existují případy, kdy známé společnosti raději zásoby znehodnotí, než aby šly dolů s cenou.

Jan Šmíd Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme