Výrobní družstva zahajují zásilkový prodej

Větší kontakt se zákazníkem, propagace tradičních výrobků a boj s důsledky ekonomické krize - to vše si slibují výrobní družstva od zásilkového prodeje, který odstartují dnes.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Balíček

Balíček | Foto: Comstock Images

Katalog výrobků chce Svaz českých a moravských družstev zákazníkům posílat poštou, dostupný bude i na internetu. Celkem se do projektu zapojilo už 40 družstev.

Nový typ prodeje má podle předsedy Svazu Jana Wiesnera pomoci výrobcům znovu nastartovat ekonomiku, kvůli krizi jim totiž klesala výroba.

„Prostřednictvím pošty budou katalogy rozesílány - to je pro asi 200 000 klientů. A potom budou i na internetu a rozdávány po regionech - takto by se měly dostat k jednotlivým lidem,“ slibuje si Wiesner.

Milan Kopp, Martina Spěváčková Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme