Zboží se dá vyměnit jen v internetovém obchodě. V kamenném na to spotřebitel nárok nemá

V kamenném obchodě můžeme zboží jen reklamovat, nárok na výměnu nemáme. Pokud dostaneme nevhodný dárek nebo koupíme špatnou velikost, můžeme zboží bez udání důvodu vyměnit do čtrnácti dnů pouze v internetovém obchodě. V kamenném na to podle vedoucího oddělení kontroly České obchodní inspekce pro Jihočeský kraj a Vysočinu Pavla Jahna nárok nemáme.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

knihkupectví, výloha obchodu | Foto: Eva Odstrčilová

„Tady je nutné zdůraznit, že povinností prodávajícího v kamenném obchodě není vyměnit zboží, které nemá žádnou vadu. Jedná se pouze o případ, kdy zboží vykazuje určitou vadu. Je ale spousta obchodů, které to umožňují, ale jedná se pouze o nadstandardní službu a o službu, která není prodávajícímu přikázána žádným zákonným předpisem,“ říká Jahn.

Romana Kostohryzová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme