Zboží se dá vyměnit jen v internetovém obchodě. V kamenném na to spotřebitel nárok nemá

V kamenném obchodě můžeme zboží jen reklamovat, nárok na výměnu nemáme. Pokud dostaneme nevhodný dárek nebo koupíme špatnou velikost, můžeme zboží bez udání důvodu vyměnit do čtrnácti dnů pouze v internetovém obchodě. V kamenném na to podle vedoucího oddělení kontroly České obchodní inspekce pro Jihočeský kraj a Vysočinu Pavla Jahna nárok nemáme.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na Google+ Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

knihkupectví, výloha obchodu | Foto: Eva Odstrčilová

„Tady je nutné zdůraznit, že povinností prodávajícího v kamenném obchodě není vyměnit zboží, které nemá žádnou vadu. Jedná se pouze o případ, kdy zboží vykazuje určitou vadu. Je ale spousta obchodů, které to umožňují, ale jedná se pouze o nadstandardní službu a o službu, která není prodávajícímu přikázána žádným zákonným předpisem,“ říká Jahn.

Romana Kostohryzová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na Google+ Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme