Netflix investuje v Jižní Koreji až 2,5 miliardy dolarů. Chce navázat na úspěšný seriál Hra na oliheň

Streamovací služba Netflix v následujících čtyřech letech investuje v Jižní Koreji 2,5 miliardy dolarů (53,1 miliardy korun) do výroby televizních seriálů, filmů a reality show. Zdvojnásobí tak částku, kterou na tomto trhu investovala od roku 2016. S odvoláním na úterní oznámení americké společnosti o tom informovala agentura Reuters.

Washington Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Stovky lidí toužících po snadných penězích se v jihokorejském seriálu přihlásí do Hry na Oliheň, která zpočátku vypadá jako neškodná dětská hra

Jihokorejský zábavní průmysl zažívá v posledních letech celosvětový boom (ilustrační foto) | Zdroj: Netflix

Netflix investici oznámil po setkání jihokorejského prezidenta Jun Sok-jola s ředitelem internetové televize Tedem Sarandosem. Jun přicestoval v pondělí do Washingtonu na šestidenní návštěvu.

Jihokorejský zábavní průmysl zažívá v posledních letech celosvětový boom. Podle aktuálních vládních údajů dosáhl v roce 2021 vývoz obsahu zahrnujícího hudbu, videohry a filmy rekordní výše 12,4 miliardy dolarů a v objemu vývozu za sebou nechal domácí spotřebiče a dobíjecí baterie.

Korejský seriál Hra na oliheň z roku 2021 zůstává nejsledovanějším seriálem Netflixu všech dob. Za prvních 28 dní nasbíral 1,65 miliardy hodin streamování.

ČTK Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme