Vysílací rada zahájila správní řízení s Barrandovem. Vadí jí, že odvysílal zprávy jen jednou za den

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání zahájila správní řízení s firmou Barrandov Televizní Studio kvůli možnému porušení podmínek licence. Toho se mohla Televize Barrandov dopustit tím, že odvysílala denní zpravodajský přehled Naše zprávy pouze jednou za den. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání to ve čtvrtek uvedla v tiskové zprávě. Vyjádření Barrandova zjišťujeme.

Praha Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Jaromír Soukup | Foto: Jan Handrejch/Právo | Zdroj: Profimedia

Programové podmínky licence Barrandovu podle rady stanovují, že součástí programové skladby je denní zpravodajský přehled zařazovaný několikrát denně.

Barrandov nejprve zpravodajské Naše zprávy přestal loni v létě úplně vysílat a místo nich zavedl pořad Moje zprávy moderovaný Jaromírem Soukupem. Ten ale rada za zpravodajský nepovažuje a upozornila televizi na porušení podmínek licence. Barrandov proto Naše zprávy v lednu znovu zavedl, ale pouze jednou denně krátce před půlnocí.

Jaromír Soukup oznámil založení politického hnutí. ‚Byly to fámy,‘ komentoval kandidaturu do parlamentu EU

Číst článek

Televize na konci ledna oznámila, že zruší diskusní pořady Aréna Jaromíra Soukupa, Duel Jaromíra Soukupa, Jaromír Soukup LIVE a také Týden podle Jaromíra Soukupa.

Soukup do té doby moderoval 11 pořadů. Důvodem je podle něj bezobsažnost toho, co v nich politici říkají. Do jeho televize se prý vrátí, až se zákonodárci polepší.

Podle údajů Asociace televizních organizací skupině Barrandov Televizní Studio klesl loni celodenní podíl na sledovanosti o 1,7 procentního bodu na sedm procent.

Soukup televizi ovládl v roce 2013. Majitel mediálních firem Médea Group a Empresa Media minulý měsíc také založil politické hnutí List Jaromíra Soukupa. Hnutí se podle Soukupa bude ucházet o zájem voličů, neupřesnil ale, zda už v letošních květnových volbách do europarlamentu.

Z oznámení vysílací rady

Rada coby ústřední správní úřad v rámci své působnosti… rozhodla zahájit s provozovatelem Barrandov Televizní Studio a.s… (dále „obviněný“) řízení o přestupku z moci úřední pro možné porušení podmínek licence programu Televize Barrandov…, kterého se mohl dopustit tím, že dne 21. ledna 2019 na programu Televize Barrandov odvysílal denní zpravodajský přehled pouze jedenkrát (pořad Naše zprávy), ačkoli další programové podmínky licence stanovují, že součástí programové skladby je denní zpravodajský přehled zařazovaný několikrát denně.

ČTK Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme