Seriál lámající rekordy. Poslední díl seriálu Most! sledovalo více než 1,5 milionu diváků

Poslední díl seriálu Most! vidělo v pondělí večer na České televizi 1,61 milionu lidí. Stal se nejúspěšnějším pořadem dne, přestože jeho začátek byl proti předchozím dílům posunutý na pozdější čas. Sledovanost Mostu! se postupně od prvního dílu zvyšovala.

Praha Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Postavy seriálu Most! - uprostřed hlavní hrdina Luděk Říha | Zdroj: Česká televize

Seriál je také rekordmanem v takzvané odložené sledovanosti, která do sedmi dní po televizní premiéře přidávala 52 procent diváků navíc, sdělila mluvčí České televize Karolína Blinková.

První díl seriálu Most! vidělo 7. ledna při televizní premiéře zhruba 1,3 milionu diváků. Na pátý díl se 4. února dívalo 1,42 milionu lidí a o týden později už to bylo 1,57 milionu diváků. Sedmý díl pak při premiéře překročil hranici 1,6 milionu diváků.

Dycky Most! Populární seriál vrcholí, podívejte se na fotografie z natáčení

Číst článek

Další statisíce lidí seriál sledovaly v následujících dnech. V televizi si Most! v průběhu sedmi dní po odvysílání pustilo v průměru 433 tisíc diváků a na internetu dalších 251 tisíc lidí. „Zatímco na internetu tvoří diváci do 44 let téměř tři čtvrtiny všech diváků, tak v televizi tvoří tato skupina třetinu. U internetových diváků je patrný i zvýšený podíl lidí se středním a vyšším vzděláním,“ uvedla mluvčí.

Více muži než ženy

Seriál oslovoval více muže než ženy, a to zejména muže mladšího věku. Ve skupině mužů ve věku 30 až 44 let dosáhl Most! na průměrný podíl na sledovanosti téměř 55 procent, mezi muži mezi 15 a 29 let potom na téměř 50 procent. „Díl od dílu také rostou již tak nadprůměrné parametry – hodnocení spokojenosti, originality i zaujetí,“ dodala mluvčí.

Most! se stal nejúspěšnějším komediálním seriálem České televize poslední doby. Například Trpaslík, který rovněž režíroval Jan Prušinovský a scénář napsal Petr Kolečko, měl před dvěma lety průměrnou sledovanost 944 tisíc lidí. Čtvrtá hvězda se v roce 2014 dostala na průměr 923 tisíc diváků.

ČTK Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme