Internetová stránka pomáhá divadlům na poslední chvíli prodat volné lístky

Pomoci divadlům i zaměstnaným lidem má unikátní portál Navečer.cz. Ode dneška funguje v Praze a v Brně a lidem umožní na jednom místě najít, kde jsou ještě volné vstupenky do divadla nebo na koncert. A to většinou za výhodnější cenu.

Tento článek je více než rok starý.

Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Stavovské divadlo v Praze

Stavovské divadlo v Praze | Foto: Khalil Baalbaki | Zdroj: Český rozhlas

Průvodcem a zároveň tváří webu je kreslená postavička Ponocného. „Měl by být k dispozici všem uživatelům, když budou potřebovat poradit, případně bude od nich sbírat tipy, co ještě dalšího můžou zažít,“ říká tvůrce projektu Zbyněk Meloun.

Tento mladý muž přišel s unikátním nápadem, jak spojit dobré s užitečným. V první řadě pomoci zaměstnaným lidem najít zajímavý večerní program na poslední chvíli a zároveň umožnit kulturním institucím zaplnit volné kapacity.

Přehrát

00:00 / 00:00

Podrobnosti o projektu Navečer.cz zjišťovala Alžběta Havlová

„My jsme se rozhodli dělat cenovou politiku tak, že ten, kdo přijde na náš web, může většinou koupit všechny akce ve slevě, nicméně instituce do slev netlačíme za každou cenu, protože některá představení mají svojí hodnotu i tím, že jsou na poslední chvíli. Instituce ale samozřejmě chtějí nabídnout nějakou výhodu a vědí, že se na poslední chvíli potřebují zbavit posledních míst,“ vysvětluje Zbyněk Meloun.

Produkční brněnského divadla Feste Kateřina Eichlerová doufá, že projekt splní očekávání.

„Na této službě se mi líbí, že nedevalvuje cenu jednotlivých představení, že se snaží prodávat poslední volná místa za plnohodnotnou cenu, čímž se dá fungování divadla velice dobře podporovat. Jestli se bude portálu dařit, jestli přinese divadlům nové návštěvníky, to se teprve ukáže. Já bych byla moc ráda.“

Navečer.cz je typický start-up. Je to nově začínající projekt, podnikatelský záměr, který začíná z ničeho. Jde hlavně o dobrý nápad, pro který musíte nadchnout nějakého sponzora. Start-up má sloužit lidem a jeho ambicí by mělo být nejen působit lokálně, ale také později globálně.

„Základem je začít na lokálním trhu s potřebami, které na něm jsou. My vycházíme z potřeb jak institucí, tak člověka, který to bude využívat, a ten trh známe, což je velká výhoda oproti projektům, které se zaměřují okamžitě na globální trh,“ říká Zbyněk Meloun. V případě úspěchu plánuje zahrnout do projektu také Ostravu nebo Bratislavu.

Igor Maňour, Alžběta Havlová Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme