Reklamní festival Duhová kulička se zaměří i na mediální výchovu

Ve Zlíně dnes začíná 9. ročník mezinárodního reklamního festivalu Duhová kulička. Do soutěže letos přihlásily agentury celkem 220 prací, téměř dvě třetiny reklam jsou z České republiky.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Kamera

Kamera | Foto: Tomáš Adamec

Festival se bude kromě jiného věnovat odborným konferencím. První den to bude mediální výchova, druhý den se budou moct účastníci seznámit s futuristickou vizí toho, jak budou média vypadat v roce 2025.

Přehrát

00:00 / 00:00

Redaktor Zdeněk Strnad ve Světě o desáté.

Reklamní festival Duhová kulička vznikl před 9 lety jako studentský projekt a jako součást filmového festivalu, který právě ve Zlíně probíhá. Postupně se ovšem osamostatňoval a v nyní má společného pouze organizátora, kterým je Filmfest.

Duhová kulička byla ve svých počátcích pouze festivalem dětské reklamy. Dnes už je přehlídka zaměřena na kreativní reklamu jakéhokoli druhu, která vznikla v České republice a ve státech Visegrádské čtyřky.

Vítěz se bude tak jako u většiny reklamních festivalů vybírat na základě kreativity předložených prací, tedy dobrého nápadu použitého při reklamní komunikaci. Porota je složená z reklamních odborníků, mediálních specialistů nebo z novinářů.

ak, Zdeněk Strnad Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme