Menší česká kina se snaží uspět i v silné konkurenci multikin

Královéhradecké artové kino Bio Central teď zažívá velmi úspěšné období. V prosinci, při ročním výročí fungování, si provozovatelé stanovili vysoký cíl – dosáhnout hranice 4000 návštěvníků. V lednu pak na projekce přišlo dokonce 5000 lidí.

Tento článek je více než rok starý Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Účastníci Letní filmové školy v Uherském Hradišti plnili kinosály i navzdory horku

Účastníci Letní filmové školy v Uherském Hradišti plnili kinosály i navzdory horku | Zdroj: ČTK

Kino nabízí dopolední projekce pro seniory nebo promítání pro rodiče s dětmi a pro školy. Lidem se prý snaží nabídnout co nejvíce možností přijít na kvalitní film.

„I díky tomu, že jsme hodně reagovali na poptávku diváků po některých titulech a že jsme je nasadili ve více promítacích časech, se nám podařilo dosáhnout velmi pěkného čísla návštěvnosti za leden,“ říká Ilona Machová.

V lednu přišlo do Bio Centralu pět tisíc lidí, tedy zhruba o dva tisíce diváků více, než chodí průměrně. Distributoři filmů podle Machové navíc poskytují v České republice hodně dobrých snímků, kino má tedy z čeho vybírat:

Přehrát

00:00 / 00:00

Podrobnosti zjišťovala redaktorka Lucie Valášková

„Směr, kterým se ubrala kinematografie, je i pro nás velice potěšující – že se točí velké filmy, přitom kvalitní, dobře obsazené a divácky vyhledávané. Takže jsme teď velmi spokojení, protože můžeme divákovi nabídnout i velice zajímavé a přitom kvalitní tituly.“

Královéhradecký Bio Central teď ve větší míře nabízí aktuální filmové novinky. Téměř současně s moderními multikiny.

„Ke konci roku jsme přistoupili i na to, že jsme začali brát některé filmy z větší produkce dříve, ale za cenu třeba zvýšení vstupenky o 10 – 20 korun, což není velká částka, ale přece jenom nám to pak umožňuje nasazovat filmy o maličko dříve,“ vysvětluje Machová.

Vysokou návštěvnost si chce Bio Centrál udržet. Uvažuje proto o plánování projekcí pouze na čtrnáct dní dopředu namísto současného měsíčního programu. Díky této změně by mohlo vedení kina pružněji reagovat na zájem diváků.


Zvětšit mapu

Lucie Valášková Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme