Za propagační video odsunutého nádraží zaplatí Brno půl milionu korun
Půl milionu korun zaplatí Brno za propagační video, které má ukázat, kam město plánuje přesunout hlavní vlakové nádraží. Město tak reaguje na rozsáhlé občanské aktivity na podporu zachování nádraží v centru města. Za třicetisekundový sestřih zaplatí půl milionu korun.
Opozice kritizuje hlavně vysokou cenu zakázky. Podle architekta Františka Šmédka, jehož studio bude video připravovat, ale cena odpovídá.
„My spojujeme počítačovou grafiku s hranými scénami a samozřejmě tato technologie je náročná,“ vysvětluje Šmédek.
Město se připravuje na informační kampaň v souvislosti s plánovaným referendem o budoucí poloze nádraží. Na tento účel schválili zastupitelé před časem další dva miliony.
„Máme dva miliony na informační kampaň a tato částka pět set tisíc na vytvoření 3D modelu, to je částka navíc,“ říká náměstek primátora z ODS Robert Kotzian.
Referendum zřejmě bude spolu s komunálními volbami v říjnu.